להנות ממבחר מידע ולקדם את העסק שלך
בשנים האחרונות, מרפאות שיניים ותיקות וחדשות פונות למשרדי שיווק בדיגיטל, על מנת למשוך מטופלים חדשים. אך ללא ניסיון בתחום, הן אינן יודעות להבדיל בין שירותי המשרדים השונים או למה להתייחס כשבוחרים לעבוד עם משרד שיווק מסויים.
לכן החלטנו, בחברת מדיקל לידרס, להרים את הכפפה ולכתוב מדריך קצר שיעזור לכם לבחור משרד שיווק בצורה נכונה, שתחסוך לכם המון כסף בדרך.
אל דאגה, לא ננסה לשווק את עצמנו, אלא נתרכז באבני היסוד של תחום השיווק שעזרו לכם לקבל את ההחלטות בצורה שקולה וחכמה
רפואת שיניים היא תחום מורכב ולא פשוט לשיווק ופרסום. לרוב, ההחלטה לגשת לטיפול שיניים, עומדת על מספר גורמים: גובה העלויות, מקצועיות הרופא והצוות, חוות דעת מטופלי עבר, ביקורות חיוביות והמלצות. חשוב לזכור, לרוב אנשים לא מחליטים לגשת לטיפול שיניים מתוך גחמה, אלא בגלל צורך או חמור מכך, כאב שיניים. לכן, מומלץ לעבוד עם משרד שיווק שיש לו ניסיון בתחום ומבין את הלקוחות שלכם, מבין אתכם ויודע איך למשוך קהל לקוחות בסביבה מורכבת שכזו.
אחרי שבחרתם משרד שיווק עם ניסיון בתחום, בקשו לראות דוגמאות קודמות של עבודה עם מרפאות איתן הם עובדים או עבדו בעבר. בקשו לראות את האתרים שלהן, עמודי הפייסבוק ועיצוב הפוסטים שלהם. שימו לב לבידול ושוני בין מרפאה למרפאה, הן בנראות והן במיתוג, כיוון שאם אין הבדלים בעיצובים השונים ובתוכן, ייתכן ומדובר במשרד שמעתיק את העבודה מלקוח ללקוח. שיטה זו תגרום לאיבוד הייחודיות והבידול שלכם ואינה מדגישה את התדמית והמקצועיות שלכם, כך שלא תיראו מיוחדים, שונים ומעניינים בעיני מטופלים פוטנציאליים.
משרד שיווק רציני לעולם לא יגיע לפגישת ההיכרות אתכם בידיים ריקות. תשאלו בפגישה אם משרד השיווק יודע מה אתם עושים ומה המומחיות שלכם, אם הוא יודע מיהו קהל היעד שלכם והאם הם ראו את האתר ואת עמוד הפייסבוק שלכם, אם יש לכם אחד. אם הם מתקשים לענות או עונים בשלילה, זהו סימן לא מעודד, היות שמשרד שיווק רציני תמיד יעשה מחקר, יזהה פתרונות לשיפור וייעול ורק אז יזום את הפגישה אתכם, על מנת להיות כמה שיותר מקצועי וממוקד בפגישה, ולתת לכם את הפתרון האולטימטיבי עבורכם.
כדי להצליח בשיווק המרפאה שלכם, משרד השיווק צריך לדעת לזהות מהן החולשות שלכם ומהן החוזקות שלכם, זאת כיוון שלנו, כאנשים או כארגון, קשה לפעמים להסתכל על עצמנו באופן אובייקטיבי. לכן, כשאתם בוחרים משרד שיווק למרפאה שלכם, הוא אמור לשמש כצופה שרואה את המרפאה בעין מקצועית.
תפקידו של משרד השיווק הוא להדגיש את החוזקות שלכם, או, מה שמבדיל אתכם מהמתחרים, להבליט את המקצועיות שלכם, חוות דעת והמלצות של מטופלים ותיקים וכן הלאה. במקביל, תפקידו גם לטפל בחולשות שלכם, לדוגמה, לטפל נכון בלידים, לשפר הנוכחות שלכם בגוגל והרשתות החברתיות, וכן הלאה. כל אלה חשובים מאוד להצלחת שיווק המרפאה
הוכחה חברתית היא הבעת אמון מצד המטופלים הקיימים, בכם, כרופאים מקצועיים ואמינים. הוכחה חברתית היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על החלטת המטופל לבחור דווקא במרפאת השיניים שלכם. את ההוכחה החברתית בונה משרד השיווק יחד אתכם על ידי איסוף ביקורות ממטופלים בוידאו, בכתב ובעמודי הפייסבוק ודף העסק בגוגל. המשרד אז יוצר פורטפוליו של מטופלים מרוצים וממליצים שיעזרו למטופלים העתידיים שלכם להחליט להשתמש בשירותיכם.
משווק שאינו מכיר את קהל היעד שלכם לא יוכל להצליח. כדי להצליח בשיווק המרפאה יש להכיר את קהל היעד שלה, לדעת מה חשוב למטופלים, על מה הם שמים דגש בבחירת המרפאה, מה יניע אותם לבחור דווקא בכם, מהם הפחדים ומהן הדרישות שלהם. משרד שיווק רציני יעשה מחקרים וידע מה חשוב לקהל היעד שלכם, כי אחרי הכל, אתם שוכרים משרד שיווק על מנת למשוך מטופלים חדשים וכדי שיוכל לספק את הדרישה הזו, על המשרד לדעת כמה שיותר על קהל היעד שלכם. כדי לזהות אם המשרד שבחרתם מכיר את קהל שלכם, כדאי לשאול אותם אילו טיפולים יעשו אנשים בגילים שונים, או מה ההבדל בין התמחויות הרופאים השונות.
חשוב לנו להדגיש שכתבנו את המדריך הזה בעקבות שנים של ניסיון בתחום רפואת השיניים ועבודה מתמשכת בשטח.
יישום המדריך יחסוך לכם הרבה כסף, אבל גם יתן לכם כלים וידע על מנת להבין ולהעריך את טיב משרד השיווק שעומד מולכם, ויעזור לכם לראות את הערך המוסף שיש למשרד להציע, מבלי שתצטרכו ידע מעמיק בשיווק.
הירשמו לקבלת עדכונים, טיפים והצעות מיוחדות
© 2020 DigitalLeaders